מה קורה במידה ומנהל המערכת משנה את מחיר המנוי?

כאשר לקוח רוכש מנוי במחיר מסוים מחיר המנוי יהיה תקף גם לחיוב הבא אך במידה ומנהל המערכת מעלה את המחיר בסופו של דבר המחיר יעלה גם ללקוחות שהתחברו במחיר הישן.

לדוגמה לקוח X רכש מנוי ב4 לינואר במחיר 100$ , בתאריך 15 לינואר מנהל המערכת מעלה את המחיר ל150$ באותו יום מתחבר לקוח חדש – לקוח Y שהוא ישלם כבר את המחיר החדש 150$.

לעומת זאת לקוח X ישלם בתאריך החיוב הבא שלו – 4 לפברואר 100$ אך בתאריך 4 למארס המחיר יעלה גם אצלו ל150$.